Presentación Carta al Rector

Ir abajo

Presentación Carta al Rector

Mensaje  Miguel el Mar Oct 26, 2010 1:41 pm

Hola a tod@s,
he dejado pasar un tiempo prudencial para que todo el mundo tuviese la posibilidad de aportar sugerencias o aportaciones a la carta. Una vez hecho esto, y añadidas las sugerencias oportunas, ha llegado el momento de presentarla, que será mediante entrada en registro guardando todos los requisitos para ello. Ruego que leais este texto completo aunque sea un poco largo, para conocer exactamente el modo y manera de hacerlo. El mismo texto se ha enviado también a la lista de distribución.

1- Los escritos de entrada en los registros deben llevar una persona, el primer firmante, que aporta una dirección donde se remitirá la oportuna respuesta: como primer firmante voy yo, pero eso no significa que sea el portavoz ni representante del colectivo, simplemente soy el medio por el que se canaliza la información. Esto también implica que, caso de haber una reunión, no tengo que ir yo, eso sería ya un tema distinto.

2- El resto del colectivo debe aportar prueba feaciente de su conformidad con el escrito, es decir, deben firmar de puño y letra como se solía decir. Para ello podeis bajar una hoja modelo para firmar desde aquí: http://dl.dropbox.com/u/8953666/Sinaturas.docx Cada uno debe poner su nombre, dni y firma en la hoja. Puede utilizarse una hoja para cada depar, laboratorio, etc. Estas hojas se enviarán, por correo interno, a mi atención al Departamento de Xenética en la Facultad de Veterinaria, Campus de Lugo.

3- Dejaremos un tiempo prudencial para que lleguen todas las firmas. Una vez recopiladas, se anuciará la presentación en el Rexistro Xeral de la USC del Campus de Lugo. Posteriormente, es buena idea que cada uno a título individual mande la misma carta al correo electrónico del Rector, o haga una nueva presentación en el Registro. Envío el texto final de la carta en otro mensaje a continuación.

5- Os recuerdo que los que figurarán firman como contratados, quiero decir que no es un escrito de apoyo en el que pueda firmar la gente que quiera adherirse a la causa. Eso sería otra cosa, la cual tampoco es descartable hacerla también.

4- Todas las firmas originales serán presentadas únicamente junto con esta carta, sin dejar copia ni publicarlas en ningún sitio sin el consentimiento expreso, por supuesto no serán utilizadas para cualquier otro fin o medio, ni los datos personales que figuran en las mismas.

Espero que haya quedado todo claro, y a firmar!!!


Última edición por Miguel el Mar Oct 26, 2010 3:46 pm, editado 1 vez

Miguel

Mensajes : 27
Fecha de inscripción : 13/10/2010

Ver perfil de usuario

Volver arriba Ir abajo

Texto final de la carta

Mensaje  Miguel el Mar Oct 26, 2010 1:42 pm

Ao Excmo. Sr. Reitor Magnífico da Universidade de Santiago de Compostela

……., con DNI…., do Dpto………, xunto cos …. abaixo asinantes, contratados por obra e servizo a cargo de Proxectos de Investigación en distintos Departamentos, Institutos e Servizos de Investigación na Universidade de Santiago de Compostela,

EXPOÑEMOS,

Que os traballadores contratados a cargo de proxectos realizan unha tarefa fundamental no seo desta Universidade, algúns deles desde hai dúas décadas, participando de cheo nos traballos habituais e estruturais de Departamentos e Institutos, e desenrolando tarefas de xestión e apoio á docencia. De feito, son parte fundamental no desenrolo dos proxectos de investigación e grazas ao seu traballo a USC está entre as 500 mellores universidades do mundo cunha actividade investigadora cualificada como moi alta. Sen embargo, a importancia deste labor e o avultado do seu número dentro do persoal da USC (máis de 700, segundo a Memoria de actividades 2009), contrasta de xeito frontal, coa falta absoluta de regularización, así como coa dubidosa legalidade desta figura dentro da universidade.
Aínda que nalgúns casos a selección de persoal se fai por convocatoria pública, moitas veces a escolla de persoal realízase sen convocatoria de ningún tipo, quedando en mans do responsable da contratación temas tais como o establecemento de soldos, vacacións, xornada de traballo, etc así como a posible renovación ou non do seu contrato. Por outra banda, os traballadores son contratados por obra e servizo determinado para realizaren traballos que, ás veces, non se executan ou en moitos outros casos, se teñen que realizar tarefas distintas ou engadidas ao obxecto principal do seu contrato.
A USC, como Administración pública, debe rexerse na admisión de persoal polos principios de igualdade, mérito e capacidade, segundo o artigo 103.3 da Constitución Española; pero ademais, está suxeita ao principio de legalidade (art. 9.3 e 103.1). Isto supón que as normas laborais en materia de contratación, non se poden infrinxir impunemente. Unha institución como a USC, que se gaba do seu empeño en seren unha universidade de prestixio na educación e na investigación, así como comprometida socialmente, segundo a Memoria de Responsabilidade Social 2006-07, non debería ter traballadores discriminados laboral e salarialmente. Non se pode admitir o argumento de que este é o único xeito de poder levar a cabo as tarefas necesarias nin se pode amparar, de ningún xeito, na actual situación de crise económica para desculpar a precarización e discriminación laboral e salarial dun sector importante de traballadores desta universidade.
A reforma laboral recentemente aprobada terminou de dinamitar a xa maltreita situación deste colectivo, atopándose, na actualidade, na máis remota incerteza sobre o seu futuro. Nalgúns casos, a contratación viuse interrompida ou dificultada, independentemente da existencia ou non de fondos para a súa contratación e alleo a que as tarefas ou proxectos chegaran a súa fin. Noutros casos, os actuais contratos alongáronse no tempo sen existir criterio, xustificación ou fin, habendo un baleiro absoluto cando se pretende pescudar cal vai ser a actuación desta universidade con relación a este colectivo.
Por todo isto, SOLICITAMOS ao Excmo. Sr. Reitor a resposta das seguintes inquedanzas:
1.- ¿Que normativa rexerá a contratación do persoal contratado a cargo de proxectos? ¿Continuará existindo a ligazón laboral coa USC como causa de exclusión a pesares de estar pendente dun recurso contencioso-administrativo?
2.- ¿Non queda a Universidade, como entidade de dereito con personalidade xurídica propia, excluída da limitación na concatenación de contratos a teor da Disposición Adicional 15.3 da Lei 35/2010, de 17 de setembro, de medidas urxentes para a reforma do mercado de traballo?
3.- ¿Vai ser incluído, a tódolos efectos e en todo o ámbito, este colectivo no convenio colectivo do PAS laboral da USC en negociación na actualidade?
4.- ¿En que medida se compromete coa estabilización deste persoal?
5.- ¿Existe unha estratexia común dende a Conferencia de Reitores para afrontar a problemática actual dos Contratados por Obra e Servizo nas Universidades? ¿Tense plantexado nesta Conferencia de Reitores a necesidade de apostar pola consolidación destes postos de traballo?
6.- ¿Como vai a afectar á actividade investigadora a perda de persoal cualificado nos grupos de investigación?

quedando a disposición da súa persoa, ou persoa en que delegue, para tratar estes temas de xeito directo a través da celebración dunha xuntanza ou asemblea.

Miguel

Mensajes : 27
Fecha de inscripción : 13/10/2010

Ver perfil de usuario

Volver arriba Ir abajo

Re: Presentación Carta al Rector

Mensaje  contratado1999 el Mar Oct 26, 2010 2:19 pm

Muchas gracias por tu trabajo e interés Miguel. Y a ver si se anima la gente a firmar¡¡¡ a ver cuantas firmas juntamos....


¿cuanto se va a considerar un plazo prudencial?? porque algunos a lo mejor lo consideran dos meses......
















Última edición por contratado1999 el Mar Oct 26, 2010 2:24 pm, editado 1 vez

contratado1999

Mensajes : 24
Fecha de inscripción : 13/10/2010

Ver perfil de usuario

Volver arriba Ir abajo

Re: Presentación Carta al Rector

Mensaje  contratado1999 el Mar Oct 26, 2010 2:21 pm

Por cierto Miguel, tu enlace al modelo de la hoja de firmas no me funciona (yo la he bajado de la lista de correo), si pincho el enlace me dice:

Oops! (404)
We can't find the page you're looking for. Check out our FAQ or forums for help. Or maybe you should try heading home.


Rectifico, Miguel, edita tu post y quita el punto final del enlace, que sin el punto si que va, pero si pinchas coge el punto y da error..

contratado1999

Mensajes : 24
Fecha de inscripción : 13/10/2010

Ver perfil de usuario

Volver arriba Ir abajo

Re: Presentación Carta al Rector

Mensaje  Miguel el Mar Oct 26, 2010 4:04 pm

Gracias por el aviso, creo que ya está solucionado.
Pongo un enlace al mismo archivo en .pdf que amablemente Ana ha transformado por si alguno tiene problemas con el archivo docx
http://dl.dropbox.com/u/8953666/Sinaturas.pdf

Miguel

Mensajes : 27
Fecha de inscripción : 13/10/2010

Ver perfil de usuario

Volver arriba Ir abajo

Re: Presentación Carta al Rector

Mensaje  Miguel el Mar Oct 26, 2010 4:13 pm

contratado1999 escribió:
¿cuanto se va a considerar un plazo prudencial?? porque algunos a lo mejor lo consideran dos meses......


Hombre, con semana y media o dos debería de ser suficiente, una para firmar y otra para que lleguen todas del correo

Miguel

Mensajes : 27
Fecha de inscripción : 13/10/2010

Ver perfil de usuario

Volver arriba Ir abajo

Re: Presentación Carta al Rector

Mensaje  contratado1999 el Mar Oct 26, 2010 5:48 pm

Los que quieran enviar a Miguel una hoja de firmas con solo su firma perfecto,los que quieran presentarla con más gente de su facultad o de su ciudad (no teneis porque ser de la misma facultad, pero estas personas tenemos hojas para recoger las firmas de forma
conjunta quien quieran), pues podeis contactar con: (si alguien mas se quiere apuntar..).
Aconsejo que los voluntarios pongamos al lado del nombre el mail o extension donde pueden contactar con nosotros, porque mal que nos pese, mucha gente no nos conoce de nada, asi si quieren firmar conjuntamente que contacten para quedar de alguna manera y facilitar las cosas, a ver si asi....(si por ejemplo alguien contacta con gente que lleva varias facultades pueden quedar un dia todos a una hora en la facultad del voluntario y firmar)
YA MAS FACIL NO SE OS PUEDE PONER¡¡¡¡¡¡

CAMPUS DE SANTIAGO
Facultade de Ciencias da Comunicación AMELIA RODRIGUEZ
Facultade de Ciencias da Educación AMELIA RODRIGUEZ
Facultade de Ciencias Económicas e Empresariais MARÍA DOSIL
Facultade de Farmacia: ROI CARBAJAL
Facultade de Filoloxía AMELIA RODRIGUEZ
Facultade de Filosofía ANA MOSQUERA
Facultade de Física: PABLO RODRIGUEZ, ELISEO PEREZ
Facultade de Medicina e Odontoloxía: AMELIA RODRIGUEZ, ANA MOSQUERA
Facultade de Psicoloxía: ANA BUJÁN
Facultade de Xeografía e Historia AMELIA RODRIGUEZ, ANA MOSQUERA
Escola Técnica Superior de Enxeñaría MIRAIM VIEITES laboratorio 2.6 ext. 16782
Escola Universitaria de Enfermaría AMELIA RODRIGUEZ
Escola Universitaria de Óptica e Optometría: PABLO RODRIGUEZ, ELISEO PEREZ
CAMPUS DE LUGO
ANA RAMOS CABRER Escola Politécnica Superior, Pabellón 1, planta baja superior, labotarorio de alumnos 1 (al fondo del pasillo, enfrente de una camara de frio) ana.ramos@usc.es. Extension 23147
OTROS CENTROS
Instituto de Estudios e Desenvolvemento de Galicia (IDEGA) - SANDRA RODRIGUEZ

contratado1999

Mensajes : 24
Fecha de inscripción : 13/10/2010

Ver perfil de usuario

Volver arriba Ir abajo

Desacuerdo con párrafo carta al rector

Mensaje  beper el Miér Oct 27, 2010 1:12 pm

Hola a todos:

Antes de nada, me quiero disculpar porque esta opinión tenía que haberla expresado antes, dado que distéis un plazo para ello, pero en mi caso no leí la carta hasta ayer, mea culpa.
Os quería comentar, que no estoy del todo de acuerdo con incluir en la carta el siguiente párrafo:
"Aínda que nalgúns casos a selección de persoal se fai por convocatoria pública, moitas veces a escolla de persoal realízase sen convocatoria de ningún tipo, quedando en mans do responsable da contratación temas tais como o establecemento de soldos, vacacións, xornada de traballo, etc así como a posible renovación ou non do seu contrato. Por outra banda, os traballadores son contratados por obra e servizo determinado para realizaren traballos que, ás veces, non se executan ou en moitos outros casos, se teñen que realizar tarefas distintas ou engadidas ao obxecto principal do seu contrato."
El motivo, es que a mí personalmente me da la impresión de que la lectura que se extrae de ese párrafo implica una crítica a los IPs, y me parece que en lugar de ir contra ellos, deberiamos intentar que estén de nuestra parte. De hecho, en las situaciones que conozco, los IPs se preocupan por la situación de sus contratados.
Disculpas de nuevo,
Saludos



Miguel escribió:Ao Excmo. Sr. Reitor Magnífico da Universidade de Santiago de Compostela

……., con DNI…., do Dpto………, xunto cos …. abaixo asinantes, contratados por obra e servizo a cargo de Proxectos de Investigación en distintos Departamentos, Institutos e Servizos de Investigación na Universidade de Santiago de Compostela,

EXPOÑEMOS,

Que os traballadores contratados a cargo de proxectos realizan unha tarefa fundamental no seo desta Universidade, algúns deles desde hai dúas décadas, participando de cheo nos traballos habituais e estruturais de Departamentos e Institutos, e desenrolando tarefas de xestión e apoio á docencia. De feito, son parte fundamental no desenrolo dos proxectos de investigación e grazas ao seu traballo a USC está entre as 500 mellores universidades do mundo cunha actividade investigadora cualificada como moi alta. Sen embargo, a importancia deste labor e o avultado do seu número dentro do persoal da USC (máis de 700, segundo a Memoria de actividades 2009), contrasta de xeito frontal, coa falta absoluta de regularización, así como coa dubidosa legalidade desta figura dentro da universidade.
Aínda que nalgúns casos a selección de persoal se fai por convocatoria pública, moitas veces a escolla de persoal realízase sen convocatoria de ningún tipo, quedando en mans do responsable da contratación temas tais como o establecemento de soldos, vacacións, xornada de traballo, etc así como a posible renovación ou non do seu contrato. Por outra banda, os traballadores son contratados por obra e servizo determinado para realizaren traballos que, ás veces, non se executan ou en moitos outros casos, se teñen que realizar tarefas distintas ou engadidas ao obxecto principal do seu contrato.
A USC, como Administración pública, debe rexerse na admisión de persoal polos principios de igualdade, mérito e capacidade, segundo o artigo 103.3 da Constitución Española; pero ademais, está suxeita ao principio de legalidade (art. 9.3 e 103.1). Isto supón que as normas laborais en materia de contratación, non se poden infrinxir impunemente. Unha institución como a USC, que se gaba do seu empeño en seren unha universidade de prestixio na educación e na investigación, así como comprometida socialmente, segundo a Memoria de Responsabilidade Social 2006-07, non debería ter traballadores discriminados laboral e salarialmente. Non se pode admitir o argumento de que este é o único xeito de poder levar a cabo as tarefas necesarias nin se pode amparar, de ningún xeito, na actual situación de crise económica para desculpar a precarización e discriminación laboral e salarial dun sector importante de traballadores desta universidade.
A reforma laboral recentemente aprobada terminou de dinamitar a xa maltreita situación deste colectivo, atopándose, na actualidade, na máis remota incerteza sobre o seu futuro. Nalgúns casos, a contratación viuse interrompida ou dificultada, independentemente da existencia ou non de fondos para a súa contratación e alleo a que as tarefas ou proxectos chegaran a súa fin. Noutros casos, os actuais contratos alongáronse no tempo sen existir criterio, xustificación ou fin, habendo un baleiro absoluto cando se pretende pescudar cal vai ser a actuación desta universidade con relación a este colectivo.
Por todo isto, SOLICITAMOS ao Excmo. Sr. Reitor a resposta das seguintes inquedanzas:
1.- ¿Que normativa rexerá a contratación do persoal contratado a cargo de proxectos? ¿Continuará existindo a ligazón laboral coa USC como causa de exclusión a pesares de estar pendente dun recurso contencioso-administrativo?
2.- ¿Non queda a Universidade, como entidade de dereito con personalidade xurídica propia, excluída da limitación na concatenación de contratos a teor da Disposición Adicional 15.3 da Lei 35/2010, de 17 de setembro, de medidas urxentes para a reforma do mercado de traballo?
3.- ¿Vai ser incluído, a tódolos efectos e en todo o ámbito, este colectivo no convenio colectivo do PAS laboral da USC en negociación na actualidade?
4.- ¿En que medida se compromete coa estabilización deste persoal?
5.- ¿Existe unha estratexia común dende a Conferencia de Reitores para afrontar a problemática actual dos Contratados por Obra e Servizo nas Universidades? ¿Tense plantexado nesta Conferencia de Reitores a necesidade de apostar pola consolidación destes postos de traballo?
6.- ¿Como vai a afectar á actividade investigadora a perda de persoal cualificado nos grupos de investigación?

quedando a disposición da súa persoa, ou persoa en que delegue, para tratar estes temas de xeito directo a través da celebración dunha xuntanza ou asemblea.

beper

Mensajes : 2
Fecha de inscripción : 23/10/2010

Ver perfil de usuario

Volver arriba Ir abajo

Re: Presentación Carta al Rector

Mensaje  Miguel el Miér Oct 27, 2010 2:02 pm

beper escribió:
El motivo, es que a mí personalmente me da la impresión de que la lectura que se extrae de ese párrafo implica una crítica a los IPs, y me parece que en lugar de ir contra ellos, deberiamos intentar que estén de nuestra parte. De hecho, en las situaciones que conozco, los IPs se preocupan por la situación de sus contratados.

Hola,
tal como reconoces hubo un tiempo para debatir y proponer mejoras en la carta, pero en estos momentos ya está publicada y gente está firmando el texto (o eso espero), veo complicado hacer modificaciones. Ahora bien, cada uno es libre de firmar o no.
De todas maneras, no estoy de acuerdo con lo que dices. No ha sido mi intención, porque no es lo que pienso, criticar ni censurar la actitud de los IPs, que en muchos casos (y ojalá sea en todos), se preocupan por nuestra situación y la comprenden. Pero hay que tener claro que somos contratados por la usc, y ésta debería de preocuparse, como ente público que es, por velar que la contratación y cese de sus trabajadores sea de manera transparente y justa. Pero sobre todo, su deber es tener unas condiciones laborales definidas para todos sus trabajadores, es decir un convenio laboral en el que estemos incluidos de pleno derecho, y velar porque éste se cumpla. Además, es obligación del contratante (que no te olvides es la usc) velar por el cumplimiento del contrato.
Saludos,
Miguel

Miguel

Mensajes : 27
Fecha de inscripción : 13/10/2010

Ver perfil de usuario

Volver arriba Ir abajo

Pregunta

Mensaje  Anita el Miér Oct 27, 2010 2:27 pm

Ola Miguel,

teño unha preguntiña. Coñezo un caso na facultade de Psicoloxía dun rapaz que agora meso está no paro pero tiña pensado firmar un novo contrato cando se desbloquearan os fondos do proxecto. A cuestión é que el xa fixo tres anos contratado pola USC e dixéronlle que no pode firmar nada. A pregunta é, este rapaz pode firmar na carta?????

Saúdos,

Ana

Anita

Mensajes : 2
Fecha de inscripción : 20/10/2010

Ver perfil de usuario

Volver arriba Ir abajo

Re: Presentación Carta al Rector

Mensaje  contratado1999 el Miér Oct 27, 2010 2:38 pm

Buenos días. Estoy de acuerdo con Miguel, el plazo fue lo bastante amplio y ya hay bastante gente que ha firmado la carta (bueno, yo tengo 9 firmas...), y ahora no se puede cambiar, la gente la ha leido y ha firmado de acuerdo a lo expuesto en ella.
Por otra parte tampoco lo veo como critica a los IPs, que está claro que todos o casi todos están preocupados por nuestra situación y buscando soluciones a lo insolucionable, preocupados de hacer cosas por mantenernos, pero está claro que no son ellos los que tienen que establecer las condiciones de trabajo, no es su función, sino que como colectivo importante que somos tendría que ser la USC la que estableciera condiciones de trabajo y demás. Creo que nadie critica a los IPs, que se preocupan muchisimo por nosotros y nuestra situación, porque a ellos les afecta tambien de forma muy directa.

Anita, no se contestar a tu pregunta, a ver si alguien sabe mejor, pero imagino que si, porque le dejan fuera por los meses, pero que te lo aclare alguien que lo sepa mejor...



contratado1999

Mensajes : 24
Fecha de inscripción : 13/10/2010

Ver perfil de usuario

Volver arriba Ir abajo

Re: Presentación Carta al Rector

Mensaje  Miguel el Miér Oct 27, 2010 3:27 pm

Anita escribió:Ola Miguel,

teño unha preguntiña. Coñezo un caso na facultade de Psicoloxía dun rapaz que agora meso está no paro pero tiña pensado firmar un novo contrato cando se desbloquearan os fondos do proxecto. A cuestión é que el xa fixo tres anos contratado pola USC e dixéronlle que no pode firmar nada. A pregunta é, este rapaz pode firmar na carta?????

Saúdos,

Ana

Hola Ana,
bueno, yo no soy un experto para contestar a tu preguntas, pero entiendo que los firmantes deberían ser sólo contratados actualmente.
saludos,

Miguel

Mensajes : 27
Fecha de inscripción : 13/10/2010

Ver perfil de usuario

Volver arriba Ir abajo

Gracias por la aclaración

Mensaje  beper el Miér Oct 27, 2010 4:44 pm

Gracias por la aclaración Miguel, no lo había entendido bien.

Saludos


Miguel escribió:
beper escribió:
El motivo, es que a mí personalmente me da la impresión de que la lectura que se extrae de ese párrafo implica una crítica a los IPs, y me parece que en lugar de ir contra ellos, deberiamos intentar que estén de nuestra parte. De hecho, en las situaciones que conozco, los IPs se preocupan por la situación de sus contratados.

Hola,
tal como reconoces hubo un tiempo para debatir y proponer mejoras en la carta, pero en estos momentos ya está publicada y gente está firmando el texto (o eso espero), veo complicado hacer modificaciones. Ahora bien, cada uno es libre de firmar o no.
De todas maneras, no estoy de acuerdo con lo que dices. No ha sido mi intención, porque no es lo que pienso, criticar ni censurar la actitud de los IPs, que en muchos casos (y ojalá sea en todos), se preocupan por nuestra situación y la comprenden. Pero hay que tener claro que somos contratados por la usc, y ésta debería de preocuparse, como ente público que es, por velar que la contratación y cese de sus trabajadores sea de manera transparente y justa. Pero sobre todo, su deber es tener unas condiciones laborales definidas para todos sus trabajadores, es decir un convenio laboral en el que estemos incluidos de pleno derecho, y velar porque éste se cumpla. Además, es obligación del contratante (que no te olvides es la usc) velar por el cumplimiento del contrato.
Saludos,
Miguel

beper

Mensajes : 2
Fecha de inscripción : 23/10/2010

Ver perfil de usuario

Volver arriba Ir abajo

Re: Presentación Carta al Rector

Mensaje  Mela el Miér Oct 27, 2010 6:11 pm



Hola Ana,
bueno, yo no soy un experto para contestar a tu preguntas, pero entiendo que los firmantes deberían ser sólo contratados actualmente.
saludos, [/quote]


Vale, parece que empezan a dúbidas das firmas,
1. supoño que pode firmar calquera persona contratada por proxectos (ou aplicaciós presupuestarias, non? quero dicir, hai acordos por exemplo ca Xunta en que aportan diñeiro e logo a USC contrata a través de aplicaciós presupuestarias, eu entendo que se entende como un proxecto de investigación) e que da igual o tempo que levan contratadas non? o caso é que lles pode afectar (nalgún momento ainda que esté "lonxe").

2. teño xente que me di que non sabe si o seu contrato é conforme ó que pon no grupo de facebook onde di:

"Esta comunidade de Facebook está aberto a todos aqueles traballadores da USC cuxa nómina non estea financiada a cargo do capítulo 2º dos presupostos da USC, é dicir, aqueles contratados a cargo de Proxectos de Investigación".

Entón non saben si poden firmar. Por exemplo contrato beca FPU + contratillos de varios meses por proxectos + contrato por FEUGA?? ...?? ou outros casos similares.
Eu penso que sí se ven afectados e que poden firmar todos, pero é o que eu penso.....

Mela

Mensajes : 9
Fecha de inscripción : 13/10/2010

Ver perfil de usuario

Volver arriba Ir abajo

Re: Presentación Carta al Rector

Mensaje  Miguel el Jue Oct 28, 2010 12:18 pm

Hola Mela,
es normal que surjan dudas porque hay un sinfín de figuras distintas en esta casa... yo estoy de acuerdo contigo en el punto 2. La clave es quién le hizo el contrato y el tipo de contrato que es, no la procedencia del dinero, es decir, que tengas un contrato con la usc por obra o servicio determinado, y lo del punto 2... no hay que complicarse con los capítulos, me remito a lo dicho anteriormente.

Miguel

Mensajes : 27
Fecha de inscripción : 13/10/2010

Ver perfil de usuario

Volver arriba Ir abajo

contratados actualmente ou no pasado

Mensaje  Roi C. el Jue Oct 28, 2010 7:26 pm

Hola,
estamos recollendo as sinaturas en Farmacia e si que se plantea as dúbidas de quen debe ou "pode" asinar. Creo que debería ampliarse o "sólo contratados actualmente" que se propón, para engadir á xente que tivo en algún momento contrato por obra e servizo ainda que na actualidade estean no paro. Igualmente xente que agora mesmo está con algún dos contratos de formación do INCITE pero que tivera no pasado relación laboral por obra e servizo, pois tamén se verán afectados se voltan a este tipo de contrato.
Non creo que sexa incoherente coa cabeceira da carta, xa que aínda que eu estea no paro na actualidade, a USC tenme na súa base de datos como un traballador que acumula máis de 36 meses Contratado por Obra e Servizo, razón pola que non me deixan renovar. Supoño que entenderán que lle dirixa estas preguntas ao Reitor.

Saúdos.

Roi C.

Mensajes : 8
Fecha de inscripción : 21/10/2010

Ver perfil de usuario

Volver arriba Ir abajo

Sinaturas

Mensaje  Mela el Jue Oct 28, 2010 7:38 pm

Eu estou dacordo,
Por aquí, algunha xente plantea que non estaría de máis que ademáis dos afectados (tanto posibles afectados no futuro como os que xa se viron afectados pola norma pero que forman parte deses 800 afectados dos que se fala e que así cada vez imos sendo menos) foran os IPs que, polo menos por aquí, parece que queren firmar....pero dixoselles que de momento é só para afectados que non era de apoio. Pero eles tamén se ven afectados, dende outro punto de vista pero afectados non? Non sei si é o momento de que tamén firmen, supoño que a intención desta carta non é esa, pero eu só transmito o que me comentan. Qué dicides???




Mela

Mensajes : 9
Fecha de inscripción : 13/10/2010

Ver perfil de usuario

Volver arriba Ir abajo

afectados

Mensaje  Roi C. el Jue Oct 28, 2010 7:55 pm

Penso que os IPs deberían tomar outro tipo de medidas. Os IPs están perfeitamente representados nos órganos de xestión desta universidade e se realmente queren adoptar medidas de presión que o fagan dende estes órganos. Claustro, Consello de Goberno, Xuntas de Facultade, Consellos de Departamento,... deberían posicionarse para buscar solucións a este tema. A ver si se animan.

Saúdos.

Roi C.

Mensajes : 8
Fecha de inscripción : 21/10/2010

Ver perfil de usuario

Volver arriba Ir abajo

Re: Presentación Carta al Rector

Mensaje  Miguel el Miér Nov 03, 2010 5:43 pm

Hola a tod@s,
Creo que todo el mundo interesado tuvo ya oportunidad y tiempo para firmar, así que se va a proceder a la recogida.
Os recuerdo que hacen falta las firmas ORIGINALES, así que se pueden enviar por correo interno, o el que pueda y quiera traerlas en persona, al Departamento de Xenética, Pabellón IV, Facultade de Veterinaria en el Campus de Lugo.
El viernes en la asamblea de Santiago es la última oportunidad para firmar,
como más tarde el lunes se deben enviar las hojas,
Saludos.

Miguel

Mensajes : 27
Fecha de inscripción : 13/10/2010

Ver perfil de usuario

Volver arriba Ir abajo

Entregada carta

Mensaje  Miguel el Lun Nov 15, 2010 1:14 pm

Hola,
ya ha sido entregada en Registro la carta dirigida al Rector, acompañada de 224 firmas!!
Muchas gracias a todos por el esfuerzo y la colaboración, y ahora esperaremos respuesta...

Saludos.

Miguel

Mensajes : 27
Fecha de inscripción : 13/10/2010

Ver perfil de usuario

Volver arriba Ir abajo

Re: Presentación Carta al Rector

Mensaje  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Volver arriba Ir abajo

Volver arriba

- Temas similares

 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.